Automatycznie pobieraj raport z podstawowymi informacjami o wycinkach w formacie DOC. W zebranych plikach znajdziesz teksty oraz grafiki źródłowe, bez konieczności klikania w linki.

Jak stworzyć zestawienie w formie Pressbooka?

Za pomocą checkbox po lewej stronie feedu/listy, wybierz materiały, które mają się znaleźć w przeglądzie.  Następnie kliknij opcję Pressbook, która znajduje się powyżej listy z materiałami. W dolnym rogu pojawi się okno pobierania pliku, a następnie zostanie on zapisany na dysku komputera. Po wygenerowaniu Biuletynu materiały pojawią się również w katalogu Materiały specjalne.

W Ustawieniach wyglądu Platformy masz możliwość włączenia opcji Pressbook zaawansowany. Wówczas przy ponownej próbie generowania Biuletynu zostaną wyświetlone dodatkowe możliwości, dzięki którym materiały zostaną przedstawione w sposób dopasowany do Twoich potrzeb.

Jak przesłać Pressbook zaawansowany? 

Zaznacz wybrane materiały, a następnie wybierz sposób prezentacji danych. Nadaj indywidualny tytuł oraz wpisz treść leadu.

Wygląd raportu:

Podstawowy — zestawienie, które zawiera źródło, tytuł, temat, informacje o autorze oraz streszczenie

Tabela — zestawienie w formie tabeli, które zawiera źródło, datę, tytuł, informację o autorze oraz temat

Tekstowy — podstawowe zestawienie oraz tekst materiału. Raport szczególnie przydatny, gdy publikacja znajduje się w prasie.

Obrazkowo-tekstowy — podstawowe zestawienie, które dodatkowo zawiera tekst materiału, jak i dołączone grafiki i zdjęcia.

Tabela obrazkowa — zestawienie w formie tabeli, które zawiera źródło, datę, tytuł, informację o autorze, temat oraz grafiki i zdjęcia

Opis raportu (specyfikacja wskaźników):

Prosty – zestawienie, które nie zawiera wskaźników w opisie

Rozszerzony – zestawienie, które zawiera kilka wskaźników w opsie

Pełny – zestawienie, które zawiera wszystkie wskaźniki w opisie

Opis wycinka (specyfikacja źródła):

Podstawowy — opis zawierający datę publikacji, numer egzemplarza, stronę, nakład oraz źródło

Brak — puste wycinki bez wskazań

Pełny — opis zawierający datę publikacji, numer egzemplarza, stronę, nakład, rodzaj oraz źródło

Wszystkie wygenerowane zestawienia oraz raporty znajdziesz w zakładce Materiały specjalne.

Chcesz uporządkować swoje zestawienia? W katalogu Materiały specjalne możesz samodzielnie zmienić nazwy plików, klikając prawym klawiszem myszy i wybierając opcję – Zmień nazwę.